#someninja2018

Kuten osa on varmaan jo facesta ja instasta lukenu, ni pääsin someninjaksi fitverstaalle. Someninja on siis periaatteessa fitverstaan markkinoija, joka tuotteita vastaan kertoo rehellisen mielipiteensä fitverstaan tuotteista somessa.

Vaikka rakastan markkinointia ja somea niin tämä oli mulle ensimmäinen kerta someninjana. Tällasta markkinointia vois moni muukin firma hyödyntää, koska tästä saa arvokasta tietoa konseptinsa toiminnasta ja tietysti laajaa mainosta. Riippuu toki ninjojen seuraajamääristä ja verkostoista, mutta anyway.

Oon nyt kahden viikon ajan syöny säännöllisemmin ku ikinä ennen ja reenannu kolme kertaa viikossa. Ite huomaan eron siinä, että oon paljon pirteämpi ja jaksan touhuta kaikenlaista ja tänään sain kuulla, että oon hoikistunutkin, vaikka se ei vaalla ollenkaan näy.

Ohjeissa painotettiin sitä, että ei aaa tuijottaa va’an lukemia, vaan tarkastella mittoja, mutta enhän minä nyt sellasia ole ottanut. Ehkä parempi näin, koska muuten tuijottaisin vain niitä ja odotan tuloksia hetkessä. Nyt kun seisoo peilin edessä ja ajattelee asiaa, niin ehkä takaisin katsova muikkeli on vähän hoikempi ja iloisemman näköinen kuin ennen.

Over and out.

Ilahduta minua kommentilla...